|
Wykaz postów uzytkownika - US Trucker - które otrzymały punkt za pomoc |
|
|
|
|
Autor: US Trucker
|
Radio
|
Postów: 214 Pomógł: 14
Dołączył: 02.02.11
|
Data postu: 26.06.12 - 19:41
|
Za pomoc? dowolnego edytora tekstowego otwierasz plik LIVE_STREAMS.SII, który znajduje si? w C:\Documents and Settings\User\Documents\SCANIA Truck Driving Simulator\live_streams.sii
Wygl?da on nast?puj?co:
SiiNunit
{
#
# Stream data format: "URL of the live stream | Name for the radio as listed in Radio screen"
#
# !!! WARNING !!! mms streams are not supported!
#
# remove the leading '#' character on the "stream_data[]" line below and enter
# a correct URL of the stream to have the Internet radio offered in the Radio screen
# you can enter multiple lines in the same format, each defining additional radios
#
live_stream_def : .live_streams {
# stream_data[]: "URL of mp3 live stream|My Radio"
}
}
Najwa?niejsza linijka, która Cie interesuje to stream_data[]: "URL of mp3 live stream|My Radio"
1. W miejsce URL of mp3 live stream wklejasz link URL do stream`u swojego radia.
2. W miejsce My Radio wpisujesz nazw? radia, która b?dzie wy?wietlana w grze.
3. Pamietaj o znaku |.
Zatem poprawnie zedytowany plik powinien wygl?da? tak:
SiiNunit
{
#
# Stream data format: "URL of the live stream | Name for the radio as listed in Radio screen"
#
# !!! WARNING !!! mms streams are not supported!
#
# remove the leading '#' character on the "stream_data[]" line below and enter
# a correct URL of the stream to have the Internet radio offered in the Radio screen
# you can enter multiple lines in the same format, each defining additional radios
#
live_stream_def : .live_streams {
# stream_data[]: "URL of mp3 live stream|My Radio"
stream_data[]: "http://w03-cn03.akadostream.ru:8000/avtoradio128.mp3|AvtoRadio"
stream_data[]: "http://w02-cn01.akadostream.ru:8000/russianradio128.mp3|RussianRadio"
stream_data[]: "mms://87.242.72.62/relaxfm?wmbitrate=166400&wmcontentbitrate=166400|Relax FM"
stream_data[]: "http://89.149.226.199:8100|Shanson"
stream_data[]: "http://w01-cn01.akadostream.ru:8000/mayak128.mp3|Mayak"
stream_data[]: "http://w01-cn01.akadostream.ru:8000/radioretro128.mp3|Retro FM"
stream_data[]: "http://88.198.61.231:8000|BestDance FM"
stream_data[]: "http://91.201.37.42:8000/kiss|Kiss FM"
stream_data[]: "http://radiosilver.corbina.net:8000/silver128.mp3|Silver Rain"
stream_data[]: "http://205.188.215.229:8004|Club 977 - The 80's Channel"
stream_data[]: "http://play.radiobalkanika.net:9918|Balkanika"
stream_data[]: "http://sc1.netstreamer.net:8100|Country 108"
}
}
P.S.
Nie ma ograniczenia ilo?ci dodanych stacji. |
|
|
Autor: US Trucker
|
Zwi?kszenie cz?stotliwo?ci deszczu.
|
Postów: 214 Pomógł: 14
Dołączył: 02.02.11
|
Data postu: 02.11.12 - 16:32
|
Tak, da si?.
Pliki base\def\bad_weather i base\def\nice_weather odpowiadaj? za pogod?.
?eby wi?cej pada?o, a w?a?ciwie d?u?ej, zmieniasz tylko linijki - start_hour: xx end_hour: xx w \def\bad_weather.
Za intensywno?? deszczu odpowiada linijka rain_intensity.
Je?eli wpiszesz warto?? 0 (zero) to deszcz nie pada, je?eli 1 (jeden) to jest burza, je?eli &3dcccccd to jest lekki deszczyk gdzie nie trzeba nawet u?ywa? wycieraczek. I to w?a?ciwie tyle.
Stwórz fajny mod z jesienn? pogod? (m?awka od 9 do 12, lekka mg?a, szybciej zmierzch itd). Jak co? to pisz.
Powodzenia. |
|
|
Autor: US Trucker
|
Tempomat oraz silniki volvo
|
Postów: 214 Pomógł: 14
Dołączył: 02.02.11
|
Data postu: 28.10.12 - 19:27
|
Tylko silniki Volvo. Od 380HP do 750HP. Dla wersji 1.1.1 i 1.1.3.
Kod widoczny tylko dla użytkowników! |
|
|
Autor: US Trucker
|
Dzwiek cofania
|
Postów: 214 Pomógł: 14
Dołączył: 02.02.11
|
Data postu: 27.10.12 - 22:06
|
Kod widoczny tylko dla użytkowników! |
|
|
Autor: US Trucker
|
Wyj?? i podmieni?
|
Postów: 214 Pomógł: 14
Dołączył: 02.02.11
|
Data postu: 28.07.12 - 01:38
|
Sam ?rodek, który mo?esz przypisa? do dowolnego modelu Daf`a.
DL:
Kod widoczny tylko dla użytkowników!
|
|
|
Autor: US Trucker
|
Seria pyta? do modelarzy .
|
Postów: 214 Pomógł: 14
Dołączył: 02.02.11
|
Data postu: 09.09.12 - 02:17
|
Ad 1. Albo masz zaznaczon? jak?? opcje w ZM (w Materials Editor), albo nie na?o?ona tekstura, ewentualnie ?le zmapowana na danej cz??ci.
Ad 2. Najlepiej jest je na?o?y? jeszcze raz "r?cznie", czyli poprzez wrzucenie wszystkich tekstur (dds`ów) do Textures Browser. ZM ma du?e problemy z poprawnym wczytywaniem tekstur spoza folderu z gr? (GTS/base) bo przewa?nie taka jest podawana przy imporcie. "R?czna" edycja b?dzie po prostu najlepsza bo unikniesz ewentualnych b??dów.
Ad 3. Je?eli masz na my?li dodawanie gotowych cz??ci w formacie z3d to dodajesz je za pomoc? File>Merge i dalej wybierasz plik w z3d. Tak od siebie dodam aby? przed dodaniem sprawdzi? czy dane cz??ci nie maja takich samych nazw w "drzewku" po lewej i czy nie korzystaj? z tych samych tekstur bo przy dodaniu mog? si? pomiesza?.
Ad 4. Modele wyg?adza si? za pomoc? funkcji Modify>FFD. Oczywi?cie sam model musi by? "dobry" tzn musi mie? odpowiednio du?o miejsc, w których mo?na go nagi??, bo z kanciastego kwadratu nie da si?, nawet za pomoc? FFD, zrobi? pi?ki. Na odwrót jak najbardziej tak.
P.S.
Jak masz jakie? pytania to pisz. |
|
|
Autor: US Trucker
|
Przesuni?cie siod?a
|
Postów: 214 Pomógł: 14
Dołączył: 02.02.11
|
Data postu: 04.05.12 - 04:41
|
Odleg?o?? zale?y te? od naczepy. Jedna b?dzie bli?ej inna dalej.
Przesun??em, podpi??em pod moj? i wygl?da tak:
DL;
Kod widoczny tylko dla użytkowników!
Sprawd? u siebie i powiedz czy jeszcze bli?ej, czy wy?ej bo np wchodzi naczepa w nadkola itp. Wyeksportowa?em tak na szybko ?eby? sprawdzi?, potem to ogarn?.
P.S.
Co do samego Volvo - jest do?? przeci?tne i troch? by trzeba nad nim posiedzie? ?eby to jako? wygl?da?o, wi?c spróbuj poszuka? jakiego? lepszego modelu. |
|
|
|
|
|
|