Matador Pozdrawiam Was oboje :) | Matador hjuu1 - z placu zabaw, by?es tam troche aktywny :D | Matador hjuu1 - ten nick jest mi troch? znajomy :D | Matador Uwazam ze jest coraz pi?kniejsza. Pozdrawiam Was oboje :) | Matador No planuje kiedys w przysz?osci RTX i nie moge sie doczekac, jak bedzie wygladac ETS2. | hjuu1 Bo powiem wam wtedy bylem malo aktywny na tym forum wiec moze dlatego Old Ted | Old Ted hjuu1 - pozdro choc Ciebie nie kojarze. | Old Ted Matador cze?? - tak to by?y czasy:) Przej?cie na dx12 wyjdzie nam na dobre - tak s?dz?. | hjuu1 PRzejscie na dx12 moze = sie z przepisaniem silnika graf. co moze dac lepsza garfike + RTX moze | Matador Pozdrawiam hjuu1 :) masz racje, pomine znaki specjalne. Ciekaw jestem zmian w ETS2. Czy uwazacie, ze przejscie z directx11 na 12 bedzie powazna aktualizacja? |
W celu zalogowania się prosimy o podanie poprawnego loginu i hasła. Jeżeli nie masz jeszcze konta, możesz je założyć, by to zrobić kliknij tutaj. Jeżeli zapomniałeś hasła, odzyskaj je. Niektóre elementy strony zostaną udostępnione dopiero po zalogowaniu się.


Loguj / Rejestruj
Iveco Moja Czer? Pauza
07 Października 2024 - 08:00

HOTnews





Wykaz postów uzytkownika - US Trucker - które otrzymały punkt za pomoc
Autor: US Trucker Radio


Postów: 214
Pomógł: 14
Dołączył: 02.02.11
Data postu: 26.06.12 - 19:41
Za pomoc? dowolnego edytora tekstowego otwierasz plik LIVE_STREAMS.SII, który znajduje si? w C:\Documents and Settings\User\Documents\SCANIA Truck Driving Simulator\live_streams.sii
Wygl?da on nast?puj?co:

SiiNunit
{
#
# Stream data format: "URL of the live stream | Name for the radio as listed in Radio screen"
#
# !!! WARNING !!! mms streams are not supported!
#
# remove the leading '#' character on the "stream_data[]" line below and enter
# a correct URL of the stream to have the Internet radio offered in the Radio screen
# you can enter multiple lines in the same format, each defining additional radios
#

live_stream_def : .live_streams {
# stream_data[]: "URL of mp3 live stream|My Radio"
}
}


Najwa?niejsza linijka, która Cie interesuje to stream_data[]: "URL of mp3 live stream|My Radio"
1. W miejsce URL of mp3 live stream wklejasz link URL do stream`u swojego radia.
2. W miejsce My Radio wpisujesz nazw? radia, która b?dzie wy?wietlana w grze.
3. Pamietaj o znaku |.

Zatem poprawnie zedytowany plik powinien wygl?da? tak:

SiiNunit
{
#
# Stream data format: "URL of the live stream | Name for the radio as listed in Radio screen"
#
# !!! WARNING !!! mms streams are not supported!
#
# remove the leading '#' character on the "stream_data[]" line below and enter
# a correct URL of the stream to have the Internet radio offered in the Radio screen
# you can enter multiple lines in the same format, each defining additional radios
#

live_stream_def : .live_streams {
# stream_data[]: "URL of mp3 live stream|My Radio"
stream_data[]: "http://w03-cn03.akadostream.ru:8000/avtoradio128.mp3|AvtoRadio"
stream_data[]: "http://w02-cn01.akadostream.ru:8000/russianradio128.mp3|RussianRadio"
stream_data[]: "mms://87.242.72.62/relaxfm?wmbitrate=166400&wmcontentbitrate=166400|Relax FM"
stream_data[]: "http://89.149.226.199:8100|Shanson"
stream_data[]: "http://w01-cn01.akadostream.ru:8000/mayak128.mp3|Mayak"
stream_data[]: "http://w01-cn01.akadostream.ru:8000/radioretro128.mp3|Retro FM"
stream_data[]: "http://88.198.61.231:8000|BestDance FM"
stream_data[]: "http://91.201.37.42:8000/kiss|Kiss FM"
stream_data[]: "http://radiosilver.corbina.net:8000/silver128.mp3|Silver Rain"
stream_data[]: "http://205.188.215.229:8004|Club 977 - The 80's Channel"
stream_data[]: "http://play.radiobalkanika.net:9918|Balkanika"
stream_data[]: "http://sc1.netstreamer.net:8100|Country 108"
}
}


P.S.
Nie ma ograniczenia ilo?ci dodanych stacji.

Autor: US Trucker GTS Mint Fizyk Mod + Dodatek Masy Naczep


Postów: 214
Pomógł: 14
Dołączył: 02.02.11
Data postu: 11.06.12 - 01:27
Kod widoczny tylko dla użytkowników!
Autorzy Mint111 & Xsoner

Autor: US Trucker Zwi?kszenie cz?stotliwo?ci deszczu.


Postów: 214
Pomógł: 14
Dołączył: 02.02.11
Data postu: 02.11.12 - 16:32
Tak, da si?.
Pliki base\def\bad_weather i base\def\nice_weather odpowiadaj? za pogod?.
?eby wi?cej pada?o, a w?a?ciwie d?u?ej, zmieniasz tylko linijki - start_hour: xx end_hour: xx w \def\bad_weather.
Za intensywno?? deszczu odpowiada linijka rain_intensity.
Je?eli wpiszesz warto?? 0 (zero) to deszcz nie pada, je?eli 1 (jeden) to jest burza, je?eli &3dcccccd to jest lekki deszczyk gdzie nie trzeba nawet u?ywa? wycieraczek. I to w?a?ciwie tyle.
Stwórz fajny mod z jesienn? pogod? (m?awka od 9 do 12, lekka mg?a, szybciej zmierzch itd). Jak co? to pisz.
Powodzenia.

Autor: US Trucker Tempomat oraz silniki volvo


Postów: 214
Pomógł: 14
Dołączył: 02.02.11
Data postu: 28.10.12 - 19:27
Tylko silniki Volvo. Od 380HP do 750HP. Dla wersji 1.1.1 i 1.1.3.
Kod widoczny tylko dla użytkowników!

Autor: US Trucker Dzwiek cofania


Postów: 214
Pomógł: 14
Dołączył: 02.02.11
Data postu: 27.10.12 - 22:06
Kod widoczny tylko dla użytkowników!

Autor: US Trucker Wyj?? i podmieni?


Postów: 214
Pomógł: 14
Dołączył: 02.02.11
Data postu: 28.07.12 - 01:38
Sam ?rodek, który mo?esz przypisa? do dowolnego modelu Daf`a.
www1.picturepush.com/photo/a/8834559/img/8834559.jpg
DL:
Kod widoczny tylko dla użytkowników!

Autor: US Trucker Seria pyta? do modelarzy .


Postów: 214
Pomógł: 14
Dołączył: 02.02.11
Data postu: 09.09.12 - 02:17
Ad 1. Albo masz zaznaczon? jak?? opcje w ZM (w Materials Editor), albo nie na?o?ona tekstura, ewentualnie ?le zmapowana na danej cz??ci.
Ad 2. Najlepiej jest je na?o?y? jeszcze raz "r?cznie", czyli poprzez wrzucenie wszystkich tekstur (dds`ów) do Textures Browser. ZM ma du?e problemy z poprawnym wczytywaniem tekstur spoza folderu z gr? (GTS/base) bo przewa?nie taka jest podawana przy imporcie. "R?czna" edycja b?dzie po prostu najlepsza bo unikniesz ewentualnych b??dów.
Ad 3. Je?eli masz na my?li dodawanie gotowych cz??ci w formacie z3d to dodajesz je za pomoc? File>Merge i dalej wybierasz plik w z3d. Tak od siebie dodam aby? przed dodaniem sprawdzi? czy dane cz??ci nie maja takich samych nazw w "drzewku" po lewej i czy nie korzystaj? z tych samych tekstur bo przy dodaniu mog? si? pomiesza?.
Ad 4. Modele wyg?adza si? za pomoc? funkcji Modify>FFD. Oczywi?cie sam model musi by? "dobry" tzn musi mie? odpowiednio du?o miejsc, w których mo?na go nagi??, bo z kanciastego kwadratu nie da si?, nawet za pomoc? FFD, zrobi? pi?ki. Na odwrót jak najbardziej tak.

P.S.
Jak masz jakie? pytania to pisz.

Autor: US Trucker Szukam naklejki na naczepe


Postów: 214
Pomógł: 14
Dołączył: 02.02.11
Data postu: 29.02.12 - 20:16
www4.picturepush.com/photo/a/7687017/img/7687017.jpg
Kod widoczny tylko dla użytkowników!

Autor: US Trucker Przesuni?cie siod?a


Postów: 214
Pomógł: 14
Dołączył: 02.02.11
Data postu: 04.05.12 - 04:41
Odleg?o?? zale?y te? od naczepy. Jedna b?dzie bli?ej inna dalej.
Przesun??em, podpi??em pod moj? i wygl?da tak:
www2.picturepush.com/photo/a/8180420/img/8180420.jpg
DL;
Kod widoczny tylko dla użytkowników!
Sprawd? u siebie i powiedz czy jeszcze bli?ej, czy wy?ej bo np wchodzi naczepa w nadkola itp. Wyeksportowa?em tak na szybko ?eby? sprawdzi?, potem to ogarn?.

P.S.
Co do samego Volvo - jest do?? przeci?tne i troch? by trzeba nad nim posiedzie? ?eby to jako? wygl?da?o, wi?c spróbuj poszuka? jakiego? lepszego modelu.

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2010 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Home | Forum | Redakcja | Kontakt

Copyright © 2010 by GermanTruckSimulator.pl
Projekt i wykonanie: WebStudio
Sklep klocki LEGO |  Forum Symulator Farmy LS2011 |  Katalog SEO |  Katalog WWW |  Katalog stron |  Skrypty PHP |  Gry Java | 
Wyspa Gier |  Tanie Kredyty |  Opisy GG |  Koncerty Imprezy Kluby
stat4u