Tytuł: Oficjalna Polska strona gier GTS oraz ATS. Nieoficjalna Polska strona gier T&T oraz ETS2. :: ATS1.31/GTS1.32 merlinitamapedit - minimal edition 6.0 On the road again

Dodane przez Old Ted dnia 04-05-2012 15:11
#1

Mod nie pozyska?em z ?adnego Polskiego forum. Plik wstawiam tylko dla strony germantrucksimulator.pl.

Uwaga - prosz? wszystko dok?adnie przeczyta?, aby pó?niej nie by?o zb?dnych pyta?.

Wa?ne - nie mo?na zmienia? trailerpack, modu gospodarki i firm (stacje benzynowe te? s?). Mo?na natomiast dodawa? swoje trucki i ewentualnie inne mody (ka?dy musi sam wypróbowa? czy mu b?d? chodzi?).

Opis - t?umaczenie z w?oskiego - translator Google (my?l?, ?e w miar? zrozumia?e)
- Du?a mapa Europy Mario przerobione na podstawie edycji merlinitamapedit 6
- Wszystkie znaki poprawione i wykonane tak rzeczywistych, na przyk?ad zielone znaki drogowe we W?oszech, w Europie drogi i / lub stanu niektórych znaków.
- Odzyskanie pe?ne signage w Hiszpanii, Francji, Holandii, Belgii i Niemczech, wiele granic i doda? wiele sytuacji, takich jak wypadki, ruch, rynków, kontroli policyjnych i doda? cosivia
- Tryb ekonomiczny przerobione, ciche policja, mandaty czyta?, zrelaksowany dostawy itp. chce spa? podczas biegu. itd..
- Firmy i logistyka realne
- Opencareermod napisany dla tej mapie i mog? by? instalowane oddzielnie
- Prze?o?enie by? ?adnej zmiany w pr?dko?ci 5,7,8,9,10,12,14 i 16 umieszczony w grze
- Warto?? momentu obrotowego pull dostosowane do rzeczywistego kw
- Twarda ekonomiczny symulator do realistycznej gry +

Propozycje:
- Czas ?adowania i tyle wysoka snu od 1-5 minut w zale?no?ci od twojego procesora, wi?c nie niepotrzebnie naci?nij dziesi?? przycisków, troch? poczeka?, a nast?pnie za?adowa? gr?.
- Ta mapa didicata i tych, którzy chc? zagra? z mapy, ale nie wystarczy mie? komputer merlinitamapedit 5.1 lub 6.0 na przyk?ad. Jest to wersja wszystko, czego potrzebujesz, aby cieszy? si? bez przesada tak du?y w moim wydaniu. + ?adne i nawet z zewn?trznym modem - dobrej zabawy
- Nie u?ywa? trailerpacks, mod mods gospodarki lub firm, je?li nie s? napisane lub Statti zoptymalizowana dla tej mapie

Instalacja:
- Najpierw trzeba usun?? wszystkie pliki z folderu mod
- Zainstaluj zawarto?? samorozpakowuj?cego si? pliku w folderze mod
- Aby rozpocz?? now? gr?, zapisa? minimalnie 3,0 i wy?ej s? kompatybilne, ale zapisany w mie?cie przed zmian? mapy
- Kto chce wykorzysta? opencareer mod umie?ci? go w folderze mod
- Graj w OpenGL, jak na mapie i bardzo tolerancyjny z Direct X, ale nie obs?uguje


Credits: merlinita
Thanks to: Mario, Lkwaner, Zelia.

www.resizer.pl/pliki/3161.jpg
www.resizer.pl/pliki/3162.jpg
www.resizer.pl/pliki/3163.jpg
www.resizer.pl/pliki/3164.jpg
www.resizer.pl/pliki/3165.jpg
www.resizer.pl/pliki/3166.jpg

Linki do mapy:
Kod widoczny tylko dla użytkowników!

Alternatywne w dwóch plikach - otworzy? i rozpakowa? za pomoc? programu 7 ZIP:
Kod widoczny tylko dla użytkowników!
Kod widoczny tylko dla użytkowników!
Mody na otwarty tryb kariery - dodajemy do folderu mad tylko jeden z nich.
Hard Economic Simulator - W tym modzie b?dzie mo?na zarobi? mniej, a gra stanie si? bardziej realistyczna.
Kod widoczny tylko dla użytkowników!
Open Career Mod - Zaczynamy gr? z nowym truckiem bez klasy C
Kod widoczny tylko dla użytkowników!
Open Career Mod Ricchi e belli - zaczynamy gr? maj?c 10 milionów i truckiem klasy A
Kod widoczny tylko dla użytkowników!

Dodatki - kto nie chce niech nie pobiera:
?wiat?a xenon
Kod widoczny tylko dla użytkowników!
Wintermod
Kod widoczny tylko dla użytkowników!
Summermod (jest to plik exe)
Kod widoczny tylko dla użytkowników!
200 - kierowców w grze (poza standardowymi) - ??cznie jest 217 ale Ci pozostali maj? tylko imiona
Kod widoczny tylko dla użytkowników!
300 - kierowców w grze
Kod widoczny tylko dla użytkowników!

Dodatek specjalny - ATS Schwertransport Pack specjalnie przerobiony do tej mapy (zabieramy dodatkowo 38 ci??kich ?adunków transportowych).
Uwaga - Z tego moda u?yjesz Roadhunter pakiet napisany specjalnie dla tej mapie, wi?c gra pobiera dodatkow? 38 ci??kich ?adunków transportowych.
Ostrze?enie! Je?li u?ywasz tego moda nie mo?na u?ywa? otwartego Modu kariery i dysk gospodarczej symulator. Równie? nie mo?na zacz?? gry bez tego moda, a nast?pnie doda? go pó?niej. Ten mod na razie dzia?a tylko dla wersji GTS w j?zyku niemieckim i w?oskim.
www.resizer.pl/pliki/3167.jpg
Kod widoczny tylko dla użytkowników!

Dodane przez EuropeTrucking dnia 04-05-2012 20:41
#2

mo?na doda? w?asne trucki i naczepy ?

Dodane przez Old Ted dnia 04-05-2012 21:56
#3

Pisa?em, ?eby czyta? dok?adnie. Trucki tak, naczepy nie.

Dodane przez EuropeTrucking dnia 04-05-2012 23:30
#4

:D aa fakt ciekaw jestem czy wyjdzie wersja przerobiona z truckami i naczepami

Dodane przez ttomekk dnia 05-05-2012 15:14
#5

Czy kto? wie czy s? nowe miasta? Pytam, poniewa? je?li nowych miast nie ma to nie trzeba zaczyna? nowej gry. A je?li s? i chce si? z nich korzysta? to niestety trzeba gra? od nowa.

Dodane przez EuropeTrucking dnia 05-05-2012 15:53
#6

s? nowe miasta we W?oszech s? te? na Sycylii

Dodane przez ttomekk dnia 05-05-2012 16:54
#7

Nie, Florencja, Cagliari i kilka innych by?o ju? w wersji 5.1 Italian Roads. Jedyne co póki co widz? nowego to droga z Cagliari do Tunezji.

Dodane przez Old Ted dnia 05-05-2012 17:23
#8

Jest te? dodatkowy tunel do Anglii i prawdopodobnie dwie ukryte drogi (skróty), które nie s? pokazane na mapie. Tak w?a?nie jest na najnowszej mapie Mario wersja 11, a ta mapa prawdopodobnie jest w?a?nie robiona podstawie Mario 11.

Dodane przez awesome108 dnia 06-05-2012 19:57
#9

Mam problem z plikiem 002. Nie chce on sie wypakowac, wklei?em tylko wypakowany 001 i ?aduje sie do ko?ca i staje. Czy wiecie co z tym zrobi? ?

Dodane przez Freddy dnia 06-05-2012 20:20
#10

za?aduje mi si? pasek do ko?ca czekam czekam i si? nie w??cza gra, co jest?

Dodane przez Old Ted dnia 06-05-2012 21:38
#11

Mam problem z plikiem 002. Nie chce on sie wypakowac, wklei?em tylko wypakowany 001 i ?aduje sie do ko?ca i staje. Czy wiecie co z tym zrobi? ?

Moze Ci co? ?le pobra?o. ja nie mia?em z wypakowaniem ?adnych problemów. Spróbuj pobra? raz jeszcze.

za?aduje mi si? pasek do ko?ca czekam czekam i si? nie w??cza gra, co jest?

Wszystko zale?y jakie masz parametry kompa - ja mam ?rednie i czeka?em na za?adowanie gry ok. 5 minut (mimo, ?e pasek by? za?adowany do ko?ca). Autor mapy te? podawa? (patrz opis w pierwszym po?cie), ?e mapa do?? d?ugo si? wgrywa.

Dodane przez Freddy dnia 07-05-2012 03:31
#12

dzi?ki chwil? d?u?ej poczeka?em i zadzia?a?o. Pozdro

Dodane przez bury dnia 07-05-2012 18:16
#13

witam
Panowie pomozcie mi uruchomic mape ;)
pliki zostaly sciagniete te 2 do mapy i co dalej. Mam winRara oraz WINZIPA ale nie wiem co dalej z nimi. jest to format plikow ktorego ani otworzyc nie mozna ani odczytac i nie wiem jak to sobie z nimi poradzic aby je uruchomic ; ) jakis krok po kroku czynnosci
bardzo Prosze pomozcie troche starszemu ;)

pozdrawiam !

Dodane przez KARAS dnia 07-05-2012 19:09
#14

@bury jaki masz format?

Dodane przez Old Ted dnia 07-05-2012 20:17
#15

bury - prosi?em w pierwszym po?cie o dok?adne czytanie. Jak ?ci?gn??e? map? z gamefront to pisa?em
Alternatywne w dwóch plikach - otworzy? i rozpakowa? za pomoc? programu 7 ZIP
. Ten program musisz mie? zainstalowany na kompie. Uruchom go i ustal folder gdzie chcesz aby wypakowa? Ci pliki. Nast?pnie go zamknij. Potem te dwa pliki umie?? sobie w osobnym folderze i spróbuj otworzy? pierwszy plik. Wyskoczy okno, ?e pliku nie mo?na otworzy?. Zaznaczasz, ?e chcesz go otworzy? za pomoc? wybranego przez Ciebie programu (dwie opcje masz na dole okna). Otwiera Ci si? lista programów zainstalowanych na kompie. Wybierasz program 7 ZIP i naciskasz, ?e tym programem. Otwiera Ci si? program i naciskasz du?y plus aby wypakowa? plik do wcze?niej wskazanego folderu. Program wypakowuje oba pliki (lub wska?e jak w plikach jest b??d). Moje pliki rozpakowa? bez problemu. Nast?pnie wchodzisz do folderu do którego program rozpakowa? pliki. Masz tam 6 lub 7 plików scs (dok?adnie nie pami?tam ile bo teraz jestem w pracy). Wszystkie te pliki umieszczasz w folderze mod i cieszysz si? gr?. Na drugi raz czytaj uwa?nie wszystko to nie b?dziesz mia? pyta?.

Dodane przez bury dnia 07-05-2012 22:43
#16

mialem zainstalowane, a zeby rozpakowac to tzreba je spakowac o czym NIGDZIE NIE NAPISALES ;)
jakos poradzilem sobie, dziekuje Wam ; )
:)

Dodane przez banan_56 dnia 09-05-2012 21:07
#17

Witam,
Czy jest mo?liwo?? wgrania samej mapy bez modów (np. naczepy; wol? jednak oryginalne)??

Edytowane przez banan_56 dnia 09-05-2012 21:08

Dodane przez Old Ted dnia 09-05-2012 22:10
#18

Przypuszczam, ?e nie. Mo?esz sobie ?ci?gn?? z naszego DL map? MARIO 1.32 GTS 10.0 i tam mo?esz mie? swoje mody jakie chcesz. Od tej ró?ni si? niewiele (par? miast we W?oszech mniej i nie ma tego dodatkowego tunelu mi?dzy Angli? a Europ?).

Dodane przez wyborowa dnia 10-05-2012 00:31
#19

Na tej mapie te? mo?na mie? swoje mody, tylko czasem np: w przypadku naczep, trzeba dopisa? przedrostki np: 0000_ , aby wczyta?o dany mod przed map? i oryginalnymi dodatkami. Ja tak uruchomi?em paczk? 93 naczep, która zawiera nawet swoj? ekonomi? i na tej wersji mapy nie ma problemów :)

Dodane przez MARI 17 dnia 10-05-2012 00:34
#20

Fajnie,?e jest McDonald,ale z naczep? si? nie zmieszcz?.

Dodane przez bury dnia 14-05-2012 04:55
#21

Macie moze sposob jakis na to, aby nie bujalo tak na zakretach truckiem? bo w ten sposob nie idzie grac w ta wersje mapy. jezdzi sie jak po lodzie. Wklejalem jakies mody, ktory mialy pomoc, ale nie przynioslo to zadnego skutku

Dodane przez Piwakk dnia 20-05-2012 18:24
#22

A czy s? np. pojazdy wbudowane tak jak w tej wersji: ATS1.31/GTS1.32 merlinitamapedit 4.0 i update 4.2 i 5.0?

Dodane przez kakarolek dnia 26-05-2012 15:04
#23

Nie ma wbudowanych pojazdów.
Dzia?a z Winter Dirt Modem goby6372.

Dodane przez Marcin2602 dnia 27-06-2012 23:41
#24

Dzia?a rewelacyjnie wielkie dzi?ki :)