Tytuł: Oficjalna Polska strona gier GTS oraz ATS. Nieoficjalna Polska strona gier T&T oraz ETS2. :: Zadaj pytanie twórcom GTS!

Dodane przez Bochen dnia 21-03-2010 01:39
#1

Lada dzie? przeprowadzony zostanie wywiad z Pavlem Seborem. Je?li macie jakie? pytania na, które chcieliby?cie pozna? odpowied? macie szanse je zada?! Z po?ród wszystkich pyta? najbardziej tre?ciwe zostan? zadane jednemu z tworców GTS, a gotowy wywiad zostanie opublikowany na ?amach serwisu.

Zapraszam, wi?c do zadawania pyta? (zamieszczamy w tym temacie tylko i wy??cznie pytania).

Edytowane przez Bochen dnia 21-03-2010 03:27

Dodane przez Valium dnia 21-03-2010 02:25
#2

1. Czy macie zamiar zrobi? Multiplayer do GTS?
2. Czy b?dzie nowy patch albo wersja gry, która doda CB Radio?
3. Czy macie w planach stworzenie nowej gry b?d? mapy, w której b?dzie Polska?
4. Czy w przysz?o?ci miacie zamiar projektowa? równie? drogi szybkiego ruchu ( drogi ekspresowe)?

Edytowane przez Valium dnia 21-03-2010 03:45

Dodane przez piterus dnia 21-03-2010 03:44
#3

  1. Skoro silnik graficzny w g?ównej mierze obs?ugiwany jest przez OpenGL, to czy b?dzie kiedy? port na Linuxa?
  2. Czy b?dzie kiedy? wykorzystany w grze silnik fizyki pokroju Havoka, który b?dzie mia? wp?ywa? na zachowanie pojazdów?

Edytowane przez piterus dnia 21-03-2010 03:45

Dodane przez piotr dnia 21-03-2010 03:57
#4

Oooo, a ju? liczy?em ?e mnie do klawiatury dopuszcz?:P. W sumie nawet na cz??? z pyta? shadego móg?bym odpowiedzie? i ja :D

No ale dobra, moje pytania.
1. Waszym produktom zarzuca si? wtórno?? i liniowo??. Czy i jak zamierzacie odró?ni? kolejny tytu? dla mi?o?ników ci??arówek od dotychczasowych aby nie zarzucono wam odgrzewania kotletów?
2. Premiera ?wiatowa Germana by?a planowana na 13tego stycznia. Tymczasem 9 stycznia gr? mo?na by?o nielegalnie pobra? z sieci. Po pobraniu wystarczy wypakowa? plik, nacisn?? setup.exe i po kilku minutach cieszy? si? gr?. Nawet cracka nie potrzeba. Czy planujecie jakie? kroki w celu utrudnienia piratom ?ycia?
3. Czy UKTS jest waszym ostatnim symulatorem jednego kraju czy te? planujecie kolejne symulatory kraju?
4. German i UKTS ró?ni? si? tylko map? i stron? kierownicy. Niektórzy chcieliby poje?dzi? tak?e po GB ale ?al im wydawa? kilkadziesi?t z?otych na niemal identyczn? gr?. Czy nie my?leli?cie o stworzeniu gry- matki, do której mo?na by dokupowa? za kilka (kilkana?cie) z?otych mapy danego kraju, lub te? dokupowa? gry pokrewne (jak Fifa i Fifa Manager) np symulator spedytora, wy?cigi ci??arówek, gra internetowa a'la virtual spedition?
5. Czy firma SCS Software jest otwarta na aktywn? wspó?prac? z fanami serii i ich wspó?udzia? w powstawianiu kolejnych gier?
6. Czy istniej? jakie? szanse na powrót do marki Hard Truck, czy te? by?oby to zbyt kosztowne?


Dobra, to chyba na tyle

Edytowane przez piotr dnia 21-03-2010 04:03

Dodane przez Buser dnia 21-03-2010 13:06
#5

Chcia?bym o ile to mo?liwe aby udzieli? On odpowiedzi na pytanie i wyja?ni? dzia?anie, w jaki sposób "zaprogramowa?" pojazdy AI tak, aby porusza?y si? po innych skrzy?owaniach ni? tylko tych dost?pnych w grze, to si? nazywa bodaj?e prefaby, czyli linie po których porusza si? AI. My?l? ?e jest to dosy? istotna kwestia, która pomog?aby wielu map-makerom na mocne udoskonalanie map.

Dodane przez Ropasiak dnia 21-03-2010 17:32
#6

Czy w nowej ods?onie symulatora je?eli powstanie to b?dzie mo?na podziwia? ró?ne wn?trza? Znaczy: Dla starszych, starsze wn?trza, a dla nowszych, nowsze. Dodatkowo kilka rodzaj wysoko?ci kabin.
I czy b?dzie mo?na spodziewa? si? ?adniej wygl?daj?cych ci??arówek w nie modyfikowanej grze? Rozumiem i? mog? to zrobi? fani, lecz wtedy wiele modeli jest kradzionych. A tak dobrze zrobione ci??arówki powinny zmniejszy? ilo?? kradzionych modeli. No, bo poco kra?? je?eli naj?adniej wygl?daj? ci??arówki robione przez SCS? Przyda?yby si? te? takie warunki atmosferyczne ala Rig'N'Roll, obecnie nie trzeba w??cza? ?wiate? w nocy, aby by?o co? wida?, ani wycieraczek, bo bez nich i tak doskonale wida? drog?. Noi przyda?oby si? kilka stopni szybko?ci wycieraczek. Noi wi?cej opcji ?wiate?. Przecie? to ma by? symulator, wi?c takie drobnostki by si? przyda?y. Oraz fajnie by by?o jakby?cie powrócili do tuningu z PTTM czy Haulina.

Toby by?o na tyle.

Dodane przez papciobrusy dnia 22-03-2010 01:31
#7

hmm...

to tak:

- Jaki b?dzie wasz nast?pny symulator? French Truck Simulator czy mo?e Russian Truck Simulator?

-Kiedy mo?ecie wyda? symulator który b?dzie posiada? niezb?dne w ?yciu, tj. sklepy, sklepy z cz??ciami..

-Ciekawe kiedy w waszych grach b?d? modele prawdziwych firm i stacji benzynowych :).

Dodane przez ojciecmajster dnia 22-03-2010 02:42
#8

Witam. Nasz team tworzy du?y projekt po nazw? Polish - GTS. Jednak borykamy si? z pewnymi problemami, na które nit nie potrafi udzieli? nam odpowiedzi:
1. Jak zrobi? skrzy?owanie ( prefab ), po którym AI b?dzie je?dzi?o tak jak my chcemy.
2. Jak zwi?kszy? rozmiar podk?adu pod mapk? (standardowo jest 2048x2048).
3. Czy b?d? kolejne patche usprawniaj?ce silnik gry czy te? sam edytor? Je?li tak to czy mapka zrobiona na starej wersji b?dzie kompatybilna z nowym patchem?
4. Czy zostanie poprawiona informacja na temat prismów w grze np. w postaci ostrze?enia ju? w edytorze o ewentualnym pojawieniu si? takowego podczas gry?
5. Czy ilo?? miast w GTS jest nieograniczona tzn. czy mo?na dopisa? dowoln? ich liczb?, do których mo?na wozi? ?adunki? Je?li tak to jak i co nale?y edytowa??
6. Nasz projekt jest robiony w znacznie wi?kszej skali ni? oryginalna mapa do GTS. Jak poradzi? sobie z terminem dowozów ?adunków, by nie dostawa? kar za nieterminowy dowóz?

Edytowane przez ojciecmajster dnia 22-03-2010 02:46

Dodane przez technik dnia 22-03-2010 02:57
#9

Jest mo?liwa wi?ksza inteligencja AI na drodze i jak np jedziemy to ?eby nikt nam pod nos nie wjecha??