ATS 1.31/GTS 1.32 merlinitamapedit 7 - the next level
|
Old Ted
|
Dodany dnia 06-08-2012 06:09
|
Postów: 1216
Pomógł: 34 Skąd: Europejczyk
Dołączył: 10.04.11
|
bury - ile razy trzeba Ci t?umaczy? w kó?ko to samo. Ile masz lat, ?e nie czytasz wcze?niejszych postów w innych tematach. Przecie? ju? to Ci t?umaczy?em. Teraz robi? to po raz ostatni. Po pierwsze musisz sobie ?ci?gn?? darmowy program 7zip np: st?d - http://www.dobrep...12559.html i go sobie zainstaluj na kompie (tylko dok?adnie sobie przeczytaj jak po zainstalowaniu zmieni? sobie j?zyk na polski). Nast?pnie najlepiej stwórz sobie nowy folder na pulpicie i przenie? do niego oba ?ci?gni?te pliki. Rozpakuj winrarem oba te pliki. B?dziesz mia? teraz dwa nowe foldery merlinita7.7z i merlinita7.7z2. Z folderu merlinita7.7z2 przenie? znajduj?cy si? tam plik (poleceniami:wytnij - wklej lub kopiuj-wklej) do folderu merlinita7.7z. Jak masz ju? oba pliki w jednym folderze zaznaczasz prawym przyciskiem myszy plik merlinita7.7z.001 i otwiera si? okno (je?eli zainstalowa?e? program 7zip i otworzy?e? go aby zmieni? j?zyk na polski) to pod s?owem "Otwórz" powiniene? mie? napis "7Zip". Po najechaniu na ten napis kursorem otworzy Ci si? kolejne okno i wybierasz opcj? "wypakuj tutaj". Program 7Zip rozpocznie wypakowywanie. Na koniec masz w tym folderze wypakowane 9 plików scs, które przenosisz do folderu mod. Powy?sze wyt?umaczenie dotyczy systemu XP.
|
|
|
|
Pan Reklama |
Dodany dnia 01-11-2024 06:13
|
Postów: +9999
Data rejestracji: 23.01.2010
|
|
IP: localhost |
|
|
cersin
|
Dodany dnia 07-08-2012 01:50
|
Postów: 7
Dołączył: 17.07.10
|
Kiedy nowe autka?
|
|
|
|
banan_56
|
Dodany dnia 07-08-2012 23:53
|
Postów: 10
Dołączył: 02.01.11
|
GameFront wymiata !!!
DL - 1,4MB/s, ok.12 minut i mapka w posiadaniu
Mam pytanko. Czy b?dzie dzia?a? mod (tylko jeden w folderze) na wi?ksze wyp?aty ??
|
|
|
|
Old Ted
|
Dodany dnia 08-08-2012 01:15
|
Postów: 1216
Pomógł: 34 Skąd: Europejczyk
Dołączył: 10.04.11
|
Bardzo wa?na uwaga dla tych którzy graj? na tej mapie - prosz? uwa?nie przeczyta? to co jest poni?ej napisane!!!
Nie pisa?em tego wcze?niej bo musia?em si? o tym przekona? osobi?cie. Nie mia?em zbyt du?o czasu aby gra? w gr? wi?c dopiero teraz o tym pisz?. Ta mapa jest robiona na bazie najnowszych map mario1961. Sam autor przy swoich najnowszych wersjach pisa? na rosyjskim forum, ?e je?eli gra si? bez modu na otwart? karier? to nowe ?adunki powstaj? raz w tygodniu - w poniedzia?ki rano oko?o 10:00 Dlatego w ka?dy poniedzia?ek rano gra b?dzie si? zawiesza?. Czasy trwania zawieszenia s? pocz?tkowo niewielkie. Po osi?gni?ciu nowego poziomu i odkrywaniu coraz wi?cej firm si?ga minimum 6 minut. Czasem gra "nie odpowiada". Nale?y czeka? spokojnie nic nie robi?c. Jak u?ywa si? od pocz?tku otwartego mod kariery, zawsze b?dzie si? gra wiesza? na oko?o sze?? minut w poniedzia?ki o tej godzinie. Pisz? o tym dlatego, ?e mi w?a?nie tak si? zrobi?o w czasie jazdy z ?adunkiem. Gra zawiesi?a si? dok?adnie o 09:59 (jest nieruchomy obraz i d?wi?k). Maj?c na uwadze to co pisa? mario1961 nic nie robi?em tylko spokojnie czeka?em. Po oko?o 6 minutach gra ruszy?a i dalej gram bez problemu (pewnie tak b?dzie w ka?dy poniedzia?ek).
Mam pytanko. Czy b?dzie dzia?a? mod (tylko jeden w folderze) na wi?ksze wyp?aty ??
Nie wiem czy b?dzie dzia?a?, ale w mojej ocenie jest to Ci niepotrzebne. Mo?esz jak bardzo chcesz mie? du?o kasy dopisa? j? sobie w wiadomy sposób po pierwszym zapisie gry.
|
|
|
|
Bartek225
|
Dodany dnia 10-08-2012 14:13
|
Postów: 169
Pomógł: 1 Wiek: 27
Skąd: D?biny/Lubartów
Dołączył: 16.03.12
|
Pomimo ma?ego limitu na necie chyba j? ?ci?gn?, bo mapa RKE 1.11 ju? mnie zanudzi?a.
|
|
|
|
pxb
|
Dodany dnia 11-08-2012 00:45
|
Postów: 10
Wiek: 29
Skąd: Wroc
Dołączył: 02.02.11
|
A czy te Realistyczne silniki w ci??arówkach zawieraj? te? nowe d?wi?ki, czy tylko "dane techniczne"?
|
|
|
|
Bartek225
|
Dodany dnia 11-08-2012 02:55
|
Postów: 169
Pomógł: 1 Wiek: 27
Skąd: D?biny/Lubartów
Dołączył: 16.03.12
|
pxb, nie ma takiej wzmianki w pierwszym po?cie, wi?c te, które masz powinny Ci dzia?a?.
|
|
|
|
sebs2
|
Dodany dnia 11-08-2012 16:38
|
Postów: 18
Dołączył: 29.01.12
|
Przed rozpocz?ciem gry prosz? wyedtyowa? plik def.scs i zlokalizowa? tam plik cargo.sii (script/de_de/cargo.sii) i stworzy? w script katalog: pl_pl. Wtedy tam umieszczamy cargo.sii. Ma to wygl?da? tak: script/pl_pl/cargo.sii -> BEZ TEGO ZABIEGU GRA NIE B?DZIE DZIA?A? POPRAWNIE!!!
Nie czj? jak to zrobi?????
Czy (script/de_de/cargo.sii) i script/pl_pl/cargo.sii naj? by? obok siebie czy jak?
Mapa mi odpala ale jeszcze to musze zrobic.
Da si? dosta? na pocz?tek jak?? klas? C??
|
|
|
|
Bartek225
|
Dodany dnia 12-08-2012 01:11
|
Postów: 169
Pomógł: 1 Wiek: 27
Skąd: D?biny/Lubartów
Dołączył: 16.03.12
|
folder "script" ma zosta?, a folder pl_pl tylko tworzymy i wrzucamy tam plik "cargo.sii" Na przysz?o?? prosz? uwa?niej czyta? posty.
A co do klasy C to jutro wydam pierwsz? cz??? swojego poradnika i tam b?dzie , jak wyedytowa? plik "employee_data", aby dosta? na pocz?tku klas? C.
|
|
|
|
sebs2
|
Dodany dnia 12-08-2012 02:08
|
Postów: 18
Dołączył: 29.01.12
|
Stary jestem ale chyba w ciemi? bity;/
Dalej nie wiem jak to zrobi? ehhhh.
Edytujemy notepadem np?
|
|
|
|
Bartek225
|
Dodany dnia 12-08-2012 02:40
|
Postów: 169
Pomógł: 1 Wiek: 27
Skąd: D?biny/Lubartów
Dołączył: 16.03.12
|
Tak, ale Notatnikiem albo Wordpadem, jak Ci wygodnie.
|
|
|
|
sebs2
|
Dodany dnia 12-08-2012 02:40
|
Postów: 18
Dołączył: 29.01.12
|
Chyba mi si? uda?o,Doszed?em.......Wyedytowa?em programem 7zFM.
Sorki za zawracanie...przyczepy
|
|
|
|
DAF10
|
Dodany dnia 12-08-2012 14:50
|
Postów: 8
Dołączył: 10.03.12
|
Ile mo?na czeka? na te dodatkowe naczepy trucki i ruch AI pospieszcie sie prosze bo to ju? 8 dni i nic sie nie ruszy?o!!!
|
|
|
|
Bartek225
|
Dodany dnia 12-08-2012 15:12
|
Postów: 169
Pomógł: 1 Wiek: 27
Skąd: D?biny/Lubartów
Dołączył: 16.03.12
|
Cierpliwo?ci, dok?adnie nie by?o powiedziane, kiedy wyjd?.
|
|
|
|
DAF10
|
Dodany dnia 12-08-2012 15:22
|
Postów: 8
Dołączył: 10.03.12
|
No w?a?nie to mnie wkurza najbardziej ?e nie by?o dok?adnej daty wydania ale chyba w tym tygodniu chyba sie ju? pojawi? co?A swoja drog? mapa genialna
Wiadomo?? doklejona (dnia 12-08-2012 09:29)
A jak my?lisz kiedy mog? te dodatki wyjsc?
Edytowane przez DAF10 dnia 12-08-2012 15:29 |
|
|
|
Old Ted
|
Dodany dnia 12-08-2012 15:58
|
Postów: 1216
Pomógł: 34 Skąd: Europejczyk
Dołączył: 10.04.11
|
DAF10 - uspokój si? i b?d? cierpliwy;) Kiedy wyjd? dodatki nie wiadomo (stworzenie dodatków to nie pstrykni?cie palcami). Ciesz si?, ?e mo?esz mie? tak? map? bo na niewielu polskich i zagranicznych forach ona jest do pobrania. Na razie masz AI ze wschodu (Mephic doda? na 1 stronie) i ja ponizej dodaj? drugi:
Merlinita doda? do mapy kilka aktualizacji w tym zwi?zanych ze zmian? pasa ruchu i ?e by? na W?grzech to zrobi? prawid?owe gruntowne oznakowania jakie wyst?puj? w tym kraju (obieca?, ?e powoli zrobi to na ca?ej mapie).
Update - po rozpakowaniu plik scs dodajemy do folderu mod - nie trzeba zaczyna? nowej gry.
Kod widoczny tylko dla użytkowników!
|
|
|
|
DAF10
|
Dodany dnia 12-08-2012 16:03
|
Postów: 8
Dołączył: 10.03.12
|
?e pstrykniecie palcami to wiem ale ja jestem taki niecierpliwy jakos dam rade poczekam ale jeszcze chce sie zapytac czy w przyszlosci beda kolejne wersje tej zaj... mapy?
|
|
|
|
Old Ted
|
Dodany dnia 12-08-2012 17:17
|
Postów: 1216
Pomógł: 34 Skąd: Europejczyk
Dołączył: 10.04.11
|
Czy b?d? kolejne wersje - mo?e b?d? a mo?e nie. jak na razie autor pracuje jeszcze nad udoskonaleniem tej wersji no a pó?niej (prawdopodobnie we wrze?niu) ma wyj?? ETS2. Po?yjemy - zobaczymy.
|
|
|
|
DAF10
|
Dodany dnia 12-08-2012 18:15
|
Postów: 8
Dołączył: 10.03.12
|
A czy bedzie mod na polskie nazwy ladunkow na mapie?
Wiadomo?? doklejona (dnia 12-08-2012 12:16)
I czy w grze pomimo tak duzej ilosci ciagnikow znalazlo sie miejsce na polskie ciezarowki typu jelcz star itp.?
Edytowane przez DAF10 dnia 12-08-2012 18:16 |
|
|
|
pxb
|
Dodany dnia 12-08-2012 18:50
|
Postów: 10
Wiek: 29
Skąd: Wroc
Dołączył: 02.02.11
|
DAF10 napisa?/a:
A czy bedzie mod na polskie nazwy ladunkow na mapie?
Mówisz - masz, przet?umaczony plik cargo.sii w folderze pl_pl - raz, wystarczy wrzucic do def.scs/scripts Kod widoczny tylko dla użytkowników!
oraz
wersja dla topornych :P gotowy plik def.scs Kod widoczny tylko dla użytkowników!
T?umaczone przeze mnie za pomoc? googla i 2 innych s?owników. Je?eli co? si? nie zgadza to przepraszam, ale niektórych ?adunków jeszcze na oczy nie widzia?em :P W razie problemów - pisa?
|
|
|