ATS 1.31/GTS 1.32 merlinitamapedit 7 - the next level
|
DAF10
|
Dodany dnia 12-08-2012 19:50
|
Postów: 8
Dołączył: 10.03.12
|
Kurde uwielbiam to forum i ludzi na nim tu przynajmniej sa do ciebie mile nastawieni i posluza rada i pomoca P.S.Wielkie dzieki pxb
|
|
|
|
Pan Reklama |
Dodany dnia 01-11-2024 06:11
|
Postów: +9999
Data rejestracji: 23.01.2010
|
|
IP: localhost |
|
|
kubi87
|
Dodany dnia 13-08-2012 22:09
|
Postów: 11
Dołączył: 08.08.11
|
ja mam taki problem sci?gn??em ten mod z gamefront wszystko zrobi?em co nale?y i w?anczam gre jest wszystko normalnie jak by?o bez modu menu i jak chce nowa gra to jest tylko mapa Niemiec
|
|
|
|
pxb
|
Dodany dnia 14-08-2012 02:21
|
Postów: 10
Wiek: 29
Skąd: Wroc
Dołączył: 02.02.11
|
Je?li zrobi?e? wszystko, tak jak napisa? Old_Ted na poprzedniej stronie, to wszystko powinno by? ok, ale sprawd? par? rzeczy:
1. czy masz wersj? gry 1.32
2. czy podmieni?e? plik 00ydef.scs
3. czy folder mod by? pusty, zanim wgra?e? map?
4. na wszelki wypadek jeszcze raz przeczytaj co napisa? Old_Ted
Je?li to nie pomaga to wstaw log z gry
|
|
|
|
kubi87
|
Dodany dnia 14-08-2012 02:31
|
Postów: 11
Dołączył: 08.08.11
|
jak zaczynam now? gre to wyskakuje mi b??d a zrobi?em jak mi napisa?e? a mam wersj? 1,32
Edytowane przez kubi87 dnia 14-08-2012 15:12 |
|
|
|
pxb
|
Dodany dnia 14-08-2012 18:37
|
Postów: 10
Wiek: 29
Skąd: Wroc
Dołączył: 02.02.11
|
To musisz wstawi? log z gry.
Znajdujesz pliczek germantrucks.log w moje dokumenty/german truck simulator, otwierasz go notatnikiem, kopiujesz zawarto?? i wklejasz na forum. Z tym b?dziemy wiedzieli co si? psuje.
|
|
|
|
kubi87
|
Dodany dnia 14-08-2012 19:35
|
Postów: 11
Dołączył: 08.08.11
|
******** : log created on : Tuesday August 14 2012 @ 10:04:53
10:04:53 : [sys] running on x86 / Windows XP (version 5.1) / Dodatek Service Pack 3
10:04:53 : [sys] DirectX version : 4.09.00.0904
10:04:53 : [cpu] GenuineIntel [Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E4600 @ 2.40GHz] at ~2400MHz.
10:04:53 : [cpu] Features utilized: fpu cmov mmx sse sse2.
10:04:53 : [sys] using QPC / TSC timer (thread affinity: 0), frequency 2400050000Hz
10:04:53 : [mem] physical memory detected (2095532K/1289116K)
10:04:53 : [mem] virtual memory detected (2097024K/2062604K)
10:04:53 : [mem] Trying to allocate memory pool (819200K)
10:05:00 : [zipfs] base.scs: mounted ok, 13054 entries [0xeaffd651]
10:05:00 : [ufs] registered symlink from /custom_build/pl_pl to /
10:05:00 : [zipfs] <mem-addr-file>: mounted ok, 9 entries [0xeaffad0e]
10:05:00 : [ufs] Home directory: 'C:/Documents and Settings/ADMIN/Moje dokumenty/German Truck Simulator'.
10:05:00 : Mounting extra package: C:/Documents and Settings/ADMIN/Moje dokumenty/German Truck Simulator/mod/00map.scs
10:05:01 : [zipfs] 00map.scs: mounted ok, 2 entries [0x26e43a2b]
10:05:01 : Mounting extra package: C:/Documents and Settings/ADMIN/Moje dokumenty/German Truck Simulator/mod/00ydef.scs
10:05:01 : [zipfs] 00ydef.scs: mounted ok, 488 entries [0x21e2702f]
10:05:01 : exec /home/config.cfg
10:05:01 : [sys] Executing /home/config.cfg ...
10:05:01 : uset g_minicon "0"
10:05:01 : uset g_console "0"
10:05:01 : uset g_trackir "1"
10:05:01 : uset g_developer "0"
10:05:01 : uset g_cargo_sort "0"
10:05:01 : uset g_save_idx "2"
10:05:01 : uset g_mouse_control "0"
10:05:01 : uset g_steering_func_param "0.0"
10:05:01 : uset g_joy_axis_brake_dz "0.0"
10:05:01 : uset g_joy_axis_brake "7"
10:05:01 : uset g_joy_ff_gain "1.0"
10:05:01 : uset g_joy_axis_throttle_dz "0.0"
10:05:01 : uset g_joy_axis_throttle "1"
10:05:01 : uset g_joy_axis_ff "0"
10:05:01 : uset g_joy_axis_combine "0"
10:05:01 : uset g_joy_axis_steer_sens "0.6"
10:05:01 : uset g_joy_axis_steer_dz "0.0"
10:05:01 : uset g_joy_axis_steer "7"
10:05:01 : uset g_tutorial "0"
10:05:01 : uset g_mirrors "1"
10:05:01 : uset g_fatigue "1"
10:05:01 : uset g_police "1"
10:05:01 : uset g_subtitles "0"
10:05:01 : uset g_clock_24 "1"
10:05:01 : uset g_quality "2"
10:05:01 : uset g_reflection "1"
10:05:01 : uset g_mph "0"
10:05:01 : uset g_atrans "0"
10:05:01 : uset g_flyspeed "100.0"
10:05:01 : uset g_lang "l_pl"
10:05:01 : uset g_colbox "0"
10:05:01 : uset r_gamma "1.0"
10:05:01 : uset r_path "12"
10:05:01 : uset r_msaa "4"
10:05:01 : uset r_fullscreen "1"
10:05:01 : uset r_mode "1024x768x32x60"
10:05:01 : uset r_device "gl"
|
|
|
|
pxb
|
Dodany dnia 14-08-2012 19:44
|
Postów: 10
Wiek: 29
Skąd: Wroc
Dołączył: 02.02.11
|
Z tego co widz?, to nie wgra?e? wszystkich plików. Masz tylko 00map.scs i 00ydef.scs. Musisz do folderu mod wgra? wszystkie pliki, które by?y w paczce z map?.
Czyli brakuje ci:
000mats.scs
00main.scs
00model1.scs
00model2.scs
00model3.scs
00model4.scs
00Reale Firmen.scs
00yflarepack.scs
Dopiero, kiedy je wgrasz powinno dzia?a?.
|
|
|
|
kubi87
|
Dodany dnia 14-08-2012 19:49
|
Postów: 11
Dołączył: 08.08.11
|
to na gamefront tylko to by?o a móg?by kto? na gamefron da? mape po mam s?abego neta i w moim przypadku to 9 godzin sci?gania
Wiadomo?? doklejona (dnia 14-08-2012 15:02)
mo?e kto? da? to na szybszy serwer na gamefront ?ci?gna?em to i niema
000mats.scs
00main.scs
00model1.scs
00model2.scs
00model3.scs
00model4.scs
00Reale Firmen.scs
00yflarepack.scs
a bez tego mod nie dzia?a jak by kto? jedynie do tego móg? by da? mi link by? bym wdzi?czny
Edytowane przez kubi87 dnia 14-08-2012 21:02 |
|
|
|
skyline89
|
Dodany dnia 14-08-2012 21:45
|
Postów: 408
Pomógł: 15 Wiek: 35
Skąd: ja mam wiedziec
Dołączył: 21.05.10
|
kubi87 : ale wszystkie pliki sa na gamefront..
Mnie tu nie ma |
|
|
|
kubi87
|
Dodany dnia 14-08-2012 21:54
|
Postów: 11
Dołączył: 08.08.11
|
?ci?gno?em kilka razy i tylko dwa by?y pliki nie byó?o innch
Wiadomo?? doklejona (dnia 14-08-2012 16:01)
wypakowa?em i by?o tylko merlinita7.7z2 i merlinita7.7z
Edytowane przez kubi87 dnia 14-08-2012 22:01 |
|
|
|
skyline89
|
Dodany dnia 14-08-2012 22:45
|
Postów: 408
Pomógł: 15 Wiek: 35
Skąd: ja mam wiedziec
Dołączył: 21.05.10
|
to ja niewiem bo u mnie po rozpakowaniu czesci 1 potem 2 byly wszestkie
Mnie tu nie ma |
|
|
|
kubi87
|
Dodany dnia 14-08-2012 22:50
|
Postów: 11
Dołączył: 08.08.11
|
to nie wiem oco tu chodzi
|
|
|
|
sebs2
|
Dodany dnia 14-08-2012 23:18
|
Postów: 18
Dołączył: 29.01.12
|
DO Bartek225:
Napisa?e?:
A co do klasy C to jutro wydam pierwsz? cz??? swojego poradnika i tam b?dzie , jak wyedytowa? plik "employee_data", aby dosta? na pocz?tku klas? C.
Pytanko:Co z tym poradnikiem???
|
|
|
|
Old Ted
|
Dodany dnia 14-08-2012 23:23
|
Postów: 1216
Pomógł: 34 Skąd: Europejczyk
Dołączył: 10.04.11
|
bury - ile razy trzeba Ci t?umaczy? w kó?ko to samo. Ile masz lat, ?e nie czytasz wcze?niejszych postów w innych tematach. Przecie? ju? to Ci t?umaczy?em. Teraz robi? to po raz ostatni. Po pierwsze musisz sobie ?ci?gn?? darmowy program 7zip np: st?d - http://www.dobrep... i go sobie zainstaluj na kompie (tylko dok?adnie sobie przeczytaj jak po zainstalowaniu zmieni? sobie j?zyk na polski). Nast?pnie najlepiej stwórz sobie nowy folder na pulpicie i przenie? do niego oba ?ci?gni?te pliki. Rozpakuj winrarem oba te pliki. B?dziesz mia? teraz dwa nowe foldery merlinita7.7z i merlinita7.7z2. Z folderu merlinita7.7z2 przenie? znajduj?cy si? tam plik (poleceniami:wytnij - wklej lub kopiuj-wklej) do folderu merlinita7.7z. Jak masz ju? oba pliki w jednym folderze zaznaczasz prawym przyciskiem myszy plik merlinita7.7z.001 i otwiera si? okno (je?eli zainstalowa?e? program 7zip i otworzy?e? go aby zmieni? j?zyk na polski) to pod s?owem "Otwórz" powiniene? mie? napis "7Zip". Po najechaniu na ten napis kursorem otworzy Ci si? kolejne okno i wybierasz opcj? "wypakuj tutaj". Program 7Zip rozpocznie wypakowywanie. Na koniec masz w tym folderze wypakowane 9 plików scs, które przenosisz do folderu mod. Powy?sze wyt?umaczenie dotyczy systemu XP.
kubi87 - a zrobi?e? tak jak pisz? powy?ej? Jak tak zrobisz to nie ma bata - s? wszystkie pliki scs (??cznie 9).
|
|
|
|
kubi87
|
Dodany dnia 14-08-2012 23:46
|
Postów: 11
Dołączył: 08.08.11
|
ok zrobi?em i dzia?a dzi?ki
Wiadomo?? doklejona (dnia 14-08-2012 19:00)
a b?dzie dodatek na super ruch
Edytowane przez kubi87 dnia 15-08-2012 01:00 |
|
|
|
Bartek225
|
Dodany dnia 15-08-2012 12:36
|
Postów: 169
Pomógł: 1 Wiek: 27
Skąd: D?biny/Lubartów
Dołączył: 16.03.12
|
Sebs, to pytanko nie tyczy si? mapy, ale odpowiem:
Narazie jest sprawdzany pod k?tem jakichkolwiek niebezpiecze?stw. Je?li wszystko g?adko wyjdzie, b?dzie na forum w dziale "oradniki". I b?dzie tego kilka cz??ci.
|
|
|
|
sebs2
|
Dodany dnia 16-08-2012 00:29
|
Postów: 18
Dołączył: 29.01.12
|
Dzi?ki Bartek225 za info.
B?d? cierpliwie czeka?.
|
|
|
|
kubi87
|
Dodany dnia 16-08-2012 03:12
|
Postów: 11
Dołączył: 08.08.11
|
extra ruch AI i extra Trucki b?d? te dodatki
|
|
|
|
sebs2
|
Dodany dnia 16-08-2012 03:40
|
Postów: 18
Dołączył: 29.01.12
|
Kubi87:
jak Ci si? chce i masz czas to sprawd? ten mod do tej mapy: AI_Vehicles_pack_Rush_Hour_1.2
Daj znaka czy chodzi pod t? map?.Ja niestety nie mam czasu na to;/
|
|
|
|
kubi87
|
Dodany dnia 17-08-2012 01:10
|
Postów: 11
Dołączył: 08.08.11
|
no to dzia?aj? pod t? map? polecam fane autka tam s?
|
|
|