hjuu1 Bo powiem wam wtedy bylem malo aktywny na tym forum wiec moze dlatego Old Ted | Old Ted hjuu1 - pozdro choc Ciebie nie kojarze. | Old Ted Matador cze?? - tak to by?y czasy:) Przej?cie na dx12 wyjdzie nam na dobre - tak s?dz?. | hjuu1 PRzejscie na dx12 moze = sie z przepisaniem silnika graf. co moze dac lepsza garfike + RTX moze | Matador Pozdrawiam hjuu1 :) masz racje, pomine znaki specjalne. Ciekaw jestem zmian w ETS2. Czy uwazacie, ze przejscie z directx11 na 12 bedzie powazna aktualizacja? | hjuu1 Hejka Matador i Old Ted mam nadzieje iz dzien wam dobrze mija :) (Dalej bez polskich znakow) | Matador Cze?? Old Ted :) forum LKW jest wy??czone, wszyscy s? na Facebooku, to tak?e nale?y ju? do przesz?o?ci. Ale to by?y dobre czasy :) | Old Ted Cze?? Matador:) Sentyment pozosta?:) Co sta?o si? z czesk? stron? gdzie by?e? i Ty i min, ja? | Matador Siema Old Ted :) | Old Ted Hejka do tych co tu zagl?daj?:D Dziwne, ?e jeszcze strona dzia?a. Pozdrowienia Matador:) |
W celu zalogowania się prosimy o podanie poprawnego loginu i hasła. Jeżeli nie masz jeszcze konta, możesz je założyć, by to zrobić kliknij tutaj. Jeżeli zapomniałeś hasła, odzyskaj je. Niektóre elementy strony zostaną udostępnione dopiero po zalogowaniu się.


Loguj / Rejestruj
Iveco Moja Czer? Pauza
29 Kwietnia 2024 - 19:48

HOTnews





Zobacz temat
 Drukuj temat
ATS 1.31/GTS 1.32 merlinitamapedit 7 - the next level
DAF10
#41 Drukuj posta   
Dodany dnia 12-08-2012 19:50



Postów: 8
Dołączył: 10.03.12

Kurde uwielbiam to forum i ludzi na nim tu przynajmniej sa do ciebie mile nastawieni i posluza rada i pomoca P.S.Wielkie dzieki pxb



Do góry  
Pan Reklama
Dodany dnia 29-04-2024 19:48

Postów: +9999
Data rejestracji: 23.01.2010

IP: localhost  
kubi87
#42 Drukuj posta   
Dodany dnia 13-08-2012 22:09



Postów: 11
Dołączył: 08.08.11

ja mam taki problem sci?gn??em ten mod z gamefront wszystko zrobi?em co nale?y i w?anczam gre jest wszystko normalnie jak by?o bez modu menu i jak chce nowa gra to jest tylko mapa Niemiec



Do góry  
pxb
#43 Drukuj posta   
Dodany dnia 14-08-2012 02:21



Postów: 10
Wiek: 28
Skąd: Wroc
Dołączył: 02.02.11

Je?li zrobi?e? wszystko, tak jak napisa? Old_Ted na poprzedniej stronie, to wszystko powinno by? ok, ale sprawd? par? rzeczy:
1. czy masz wersj? gry 1.32
2. czy podmieni?e? plik 00ydef.scs
3. czy folder mod by? pusty, zanim wgra?e? map?
4. na wszelki wypadek jeszcze raz przeczytaj co napisa? Old_Ted

Je?li to nie pomaga to wstaw log z gry



Do góry  
kubi87
#44 Drukuj posta   
Dodany dnia 14-08-2012 02:31



Postów: 11
Dołączył: 08.08.11

jak zaczynam now? gre to wyskakuje mi b??d a zrobi?em jak mi napisa?e? a mam wersj? 1,32






Edytowane przez kubi87 dnia 14-08-2012 15:12
Do góry  
pxb
#45 Drukuj posta   
Dodany dnia 14-08-2012 18:37



Postów: 10
Wiek: 28
Skąd: Wroc
Dołączył: 02.02.11

To musisz wstawi? log z gry.
Znajdujesz pliczek germantrucks.log w moje dokumenty/german truck simulator, otwierasz go notatnikiem, kopiujesz zawarto?? i wklejasz na forum. Z tym b?dziemy wiedzieli co si? psuje. Grin



Do góry  
kubi87
#46 Drukuj posta   
Dodany dnia 14-08-2012 19:35



Postów: 11
Dołączył: 08.08.11

******** : log created on : Tuesday August 14 2012 @ 10:04:53
10:04:53 : [sys] running on x86 / Windows XP (version 5.1) / Dodatek Service Pack 3
10:04:53 : [sys] DirectX version : 4.09.00.0904
10:04:53 : [cpu] GenuineIntel [Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E4600 @ 2.40GHz] at ~2400MHz.
10:04:53 : [cpu] Features utilized: fpu cmov mmx sse sse2.
10:04:53 : [sys] using QPC / TSC timer (thread affinity: 0), frequency 2400050000Hz
10:04:53 : [mem] physical memory detected (2095532K/1289116K)
10:04:53 : [mem] virtual memory detected (2097024K/2062604K)
10:04:53 : [mem] Trying to allocate memory pool (819200K)
10:05:00 : [zipfs] base.scs: mounted ok, 13054 entries [0xeaffd651]
10:05:00 : [ufs] registered symlink from /custom_build/pl_pl to /
10:05:00 : [zipfs] <mem-addr-file>: mounted ok, 9 entries [0xeaffad0e]
10:05:00 : [ufs] Home directory: 'C:/Documents and Settings/ADMIN/Moje dokumenty/German Truck Simulator'.
10:05:00 : Mounting extra package: C:/Documents and Settings/ADMIN/Moje dokumenty/German Truck Simulator/mod/00map.scs
10:05:01 : [zipfs] 00map.scs: mounted ok, 2 entries [0x26e43a2b]
10:05:01 : Mounting extra package: C:/Documents and Settings/ADMIN/Moje dokumenty/German Truck Simulator/mod/00ydef.scs
10:05:01 : [zipfs] 00ydef.scs: mounted ok, 488 entries [0x21e2702f]
10:05:01 : exec /home/config.cfg
10:05:01 : [sys] Executing /home/config.cfg ...
10:05:01 : uset g_minicon "0"
10:05:01 : uset g_console "0"
10:05:01 : uset g_trackir "1"
10:05:01 : uset g_developer "0"
10:05:01 : uset g_cargo_sort "0"
10:05:01 : uset g_save_idx "2"
10:05:01 : uset g_mouse_control "0"
10:05:01 : uset g_steering_func_param "0.0"
10:05:01 : uset g_joy_axis_brake_dz "0.0"
10:05:01 : uset g_joy_axis_brake "7"
10:05:01 : uset g_joy_ff_gain "1.0"
10:05:01 : uset g_joy_axis_throttle_dz "0.0"
10:05:01 : uset g_joy_axis_throttle "1"
10:05:01 : uset g_joy_axis_ff "0"
10:05:01 : uset g_joy_axis_combine "0"
10:05:01 : uset g_joy_axis_steer_sens "0.6"
10:05:01 : uset g_joy_axis_steer_dz "0.0"
10:05:01 : uset g_joy_axis_steer "7"
10:05:01 : uset g_tutorial "0"
10:05:01 : uset g_mirrors "1"
10:05:01 : uset g_fatigue "1"
10:05:01 : uset g_police "1"
10:05:01 : uset g_subtitles "0"
10:05:01 : uset g_clock_24 "1"
10:05:01 : uset g_quality "2"
10:05:01 : uset g_reflection "1"
10:05:01 : uset g_mph "0"
10:05:01 : uset g_atrans "0"
10:05:01 : uset g_flyspeed "100.0"
10:05:01 : uset g_lang "Pfftl_pl"
10:05:01 : uset g_colbox "0"
10:05:01 : uset r_gamma "1.0"
10:05:01 : uset r_path "12"
10:05:01 : uset r_msaa "4"
10:05:01 : uset r_fullscreen "1"
10:05:01 : uset r_mode "1024x768x32x60"
10:05:01 : uset r_device "gl"





Do góry  
pxb
#47 Drukuj posta   
Dodany dnia 14-08-2012 19:44



Postów: 10
Wiek: 28
Skąd: Wroc
Dołączył: 02.02.11

Z tego co widz?, to nie wgra?e? wszystkich plików. Masz tylko 00map.scs i 00ydef.scs. Musisz do folderu mod wgra? wszystkie pliki, które by?y w paczce z map?.
Czyli brakuje ci:
000mats.scs
00main.scs
00model1.scs
00model2.scs
00model3.scs
00model4.scs
00Reale Firmen.scs
00yflarepack.scs

Dopiero, kiedy je wgrasz powinno dzia?a?.



Do góry  
kubi87
#48 Drukuj posta   
Dodany dnia 14-08-2012 19:49



Postów: 11
Dołączył: 08.08.11

to na gamefront tylko to by?o a móg?by kto? na gamefron da? mape po mam s?abego neta i w moim przypadku to 9 godzin sci?gania

Wiadomo?? doklejona (dnia 14-08-2012 15:02)
mo?e kto? da? to na szybszy serwer na gamefront ?ci?gna?em to i niema
000mats.scs
00main.scs
00model1.scs
00model2.scs
00model3.scs
00model4.scs
00Reale Firmen.scs
00yflarepack.scs

a bez tego mod nie dzia?a jak by kto? jedynie do tego móg? by da? mi link by? bym wdzi?czny






Edytowane przez kubi87 dnia 14-08-2012 21:02
Do góry  
skyline89
#49 Drukuj posta   
Dodany dnia 14-08-2012 21:45



Postów: 408
Pomógł: 15
Wiek: 35
Skąd: ja mam wiedziec
Dołączył: 21.05.10

kubi87 : ale wszystkie pliki sa na gamefront..






Mnie tu nie ma tajniak
Do góry  
kubi87
#50 Drukuj posta   
Dodany dnia 14-08-2012 21:54



Postów: 11
Dołączył: 08.08.11

?ci?gno?em kilka razy i tylko dwa by?y pliki nie byó?o innch

Wiadomo?? doklejona (dnia 14-08-2012 16:01)
wypakowa?em i by?o tylko merlinita7.7z2 i merlinita7.7z






Edytowane przez kubi87 dnia 14-08-2012 22:01
Do góry  
skyline89
#51 Drukuj posta   
Dodany dnia 14-08-2012 22:45



Postów: 408
Pomógł: 15
Wiek: 35
Skąd: ja mam wiedziec
Dołączył: 21.05.10

to ja niewiem bo u mnie po rozpakowaniu czesci 1 potem 2 byly wszestkie my?li






Mnie tu nie ma tajniak
Do góry  
kubi87
#52 Drukuj posta   
Dodany dnia 14-08-2012 22:50



Postów: 11
Dołączył: 08.08.11

to nie wiem oco tu chodzi



Do góry  
sebs2
#53 Drukuj posta   
Dodany dnia 14-08-2012 23:18



Postów: 18
Dołączył: 29.01.12

DO Bartek225:
Napisa?e?:
A co do klasy C to jutro wydam pierwsz? cz??? swojego poradnika i tam b?dzie , jak wyedytowa? plik "employee_data", aby dosta? na pocz?tku klas? C.

Pytanko:Co z tym poradnikiem???



Do góry  
Old Ted
#54 Drukuj posta   
Dodany dnia 14-08-2012 23:23



Postów: 1216
Pomógł: 34
Skąd: Europejczyk
Dołączył: 10.04.11

bury - ile razy trzeba Ci t?umaczy? w kó?ko to samo. Ile masz lat, ?e nie czytasz wcze?niejszych postów w innych tematach. Przecie? ju? to Ci t?umaczy?em. Teraz robi? to po raz ostatni. Po pierwsze musisz sobie ?ci?gn?? darmowy program 7zip np: st?d - http://www.dobrep... i go sobie zainstaluj na kompie (tylko dok?adnie sobie przeczytaj jak po zainstalowaniu zmieni? sobie j?zyk na polski). Nast?pnie najlepiej stwórz sobie nowy folder na pulpicie i przenie? do niego oba ?ci?gni?te pliki. Rozpakuj winrarem oba te pliki. B?dziesz mia? teraz dwa nowe foldery merlinita7.7z i merlinita7.7z2. Z folderu merlinita7.7z2 przenie? znajduj?cy si? tam plik (poleceniami:wytnij - wklej lub kopiuj-wklej) do folderu merlinita7.7z. Jak masz ju? oba pliki w jednym folderze zaznaczasz prawym przyciskiem myszy plik merlinita7.7z.001 i otwiera si? okno (je?eli zainstalowa?e? program 7zip i otworzy?e? go aby zmieni? j?zyk na polski) to pod s?owem "Otwórz" powiniene? mie? napis "7Zip". Po najechaniu na ten napis kursorem otworzy Ci si? kolejne okno i wybierasz opcj? "wypakuj tutaj". Program 7Zip rozpocznie wypakowywanie. Na koniec masz w tym folderze wypakowane 9 plików scs, które przenosisz do folderu mod. Powy?sze wyt?umaczenie dotyczy systemu XP.


kubi87 - a zrobi?e? tak jak pisz? powy?ej? Jak tak zrobisz to nie ma bata - s? wszystkie pliki scs (??cznie 9).



Do góry  
kubi87
#55 Drukuj posta   
Dodany dnia 14-08-2012 23:46



Postów: 11
Dołączył: 08.08.11

ok zrobi?em i dzia?a dzi?ki


Wiadomo?? doklejona (dnia 14-08-2012 19:00)
a b?dzie dodatek na super ruch






Edytowane przez kubi87 dnia 15-08-2012 01:00
Do góry  
Bartek225
#56 Drukuj posta   
Dodany dnia 15-08-2012 12:36



Postów: 169
Pomógł: 1
Wiek: 27
Skąd: D?biny/Lubartów
Dołączył: 16.03.12

Sebs, to pytanko nie tyczy si? mapy, ale odpowiem:
Narazie jest sprawdzany pod k?tem jakichkolwiek niebezpiecze?stw. Je?li wszystko g?adko wyjdzie, b?dzie na forum w dziale "Pfftoradniki". I b?dzie tego kilka cz??ci.



Do góry  
sebs2
#57 Drukuj posta   
Dodany dnia 16-08-2012 00:29



Postów: 18
Dołączył: 29.01.12

Dzi?ki Bartek225 za info.
B?d? cierpliwie czeka?.



Do góry  
kubi87
#58 Drukuj posta   
Dodany dnia 16-08-2012 03:12



Postów: 11
Dołączył: 08.08.11

extra ruch AI i extra Trucki b?d? te dodatki




Do góry  
sebs2
#59 Drukuj posta   
Dodany dnia 16-08-2012 03:40



Postów: 18
Dołączył: 29.01.12

Kubi87:
jak Ci si? chce i masz czas to sprawd? ten mod do tej mapy: AI_Vehicles_pack_Rush_Hour_1.2
Daj znaka czy chodzi pod t? map?.Ja niestety nie mam czasu na to;/



Do góry  
kubi87
#60 Drukuj posta   
Dodany dnia 17-08-2012 01:10



Postów: 11
Dołączył: 08.08.11

no to dzia?aj? pod t? map? polecam fane autka tam s?




Do góry  
Przeskocz do forum:

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2010 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Home | Forum | Redakcja | Kontakt

Copyright © 2010 by GermanTruckSimulator.pl
Projekt i wykonanie: WebStudio
Sklep klocki LEGO |  Forum Symulator Farmy LS2011 |  Katalog SEO |  Katalog WWW |  Katalog stron |  Skrypty PHP |  Gry Java | 
Wyspa Gier |  Tanie Kredyty |  Opisy GG |  Koncerty Imprezy Kluby
stat4u